Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012


Γ-atos...το i10








Φυσικό είναι να το συνδέει κανείς το i10 με το Atos, ένα από τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα πόλης, με δύο γενιές από το 1997. Tο i10 μοιάζει να αποτελεί συνέχεια της ίδιας συνταγής, αλλά αν κοιτάξει κανείς πιο προσεκτικά το αμάξωμα θα διαπιστώσει πως είναι ένα από τα πιο συμπαθητικά mini. Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς την προσπάθεια της κορεατικής ομάδας να προσεγγίσει ακόμη περισσότερο το ευρωπαϊκό στιλ, κάτι το οποίο καταφέρνει με επιτυχία. Συγκρίνοντας τις εξωτερικές διαστάσεις με ένα άμεσο ανταγωνιστή του, όπως είναι το Fiat Panda, το i10 είναι κατά 2,7 εκατοστά μακρύτερο· φτάνοντας συνολικά τα 3,538 μέτρα σε μήκος, τα 1,595 μέτρα σε πλάτος και τα 1,540 μέτρα σε ύψος.

Στο εσωτερικό η εικόνα συμβαδίζει με το ευρωπαϊκό στιλ που χαρακτηρίζει το αμάξωμά του, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες κυμαίνονται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Αν όχι μεγαλύτεροι, είναι παρόμοιοι με εκείνους που συναντάς σε ένα Fiat Panda ή σε ένα Daihatsu Cuore, ενώ το πορτμπαγκάζ με τα 225 λίτρα έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα τόσο από τον ιταλικό (206 λίτρα) όσο και από τον ιαπωνικό αντίπαλο (215 λίτρα). Πάντως, η εικόνα στο εσωτερικό είναι σύγχρονη, ωστόσο η σχεδίαση του ταμπλό δεν σε ενθουσιάζει με το στιλ της· στον ίδιο βαθμό που συμβαίνει και με το αμάξωμα. Ωστόσο, τα πλαστικά φαίνονται καλής ποιότητας, παρ' ότι είναι σκληρά στην αφή, όπως και η συναρμολόγησή τους, ενώ οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι αρκετές και εκεί που τις περιμένεις.

Βελτιωμένο στο σύνολο
Βασισμένο σε μία νέα πλατφόρμα το i10 θα διατεθεί αρχικά με κινητήρα του 1,1 λίτρου που αποδίδει 66 ίππους ενώ η γκάμα    έχει ενισχυθεί με την παρουσία της έκδοσης 1.200 κ.εκ., ισχύος 75 ίππων. Στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίας του i10 στο Παλέρμο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση του 1,1 λίτρου με το στάνταρ κιβώτιο πέντε σχέσεων, καθώς και με το αυτόματο τεσσάρων που θα διατίθεται προαιρετικά. Τα πρώτα μηνύματα που στέλνει το i10 στον ανταγωνισμό είναι... ανησυχητικά για αυτόν, καθώς το κορεατικό μοντέλο έχει αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς σε σχέση με το απερχόμενο Atos.

Είναι πιο ευκολοδήγητο, η θέση οδήγησης πιο βολική, η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μαλακή με καλή απόσβεση, χωρίς όμως να επηρεάζει τα καλά οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ενώ στις υψηλές ταχύτητες ο σχετικά μειωμένος θόρυβος από τον κινητήρα και η βελτιωμένη ηχομόνωση τάσσονται υπέρ του κορεατικού mini. Σημειώστε δε πως θα υπάρξει και υπερτροφοδοτούμενη πετρελαιοκίνητη έκδοση του 1,1 λίτρου με 75 ίππους, η οποία για την ώρα είναι άγνωστο αν και πότε θα εισαχθεί στην χώρα μας.

Στα χνάρια του Atos...
...μοιάζει να οδεύει από εμπορικής πλευράς το i10 και αν λάβει κανείς υπόψη του πως οι τιμές πώλησης θα ξεκινούν κάτω από τα 9.000 ευρώ, τότε μπορεί κανείς να στοιχηματίσει με μεγάλη σιγουριά πως "ο νέος αναμένεται να κληρονομήσει την επιτυχία του παλιού". Μάλιστα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της ελληνικής αντιπροσωπείας, η βασική έκδοση θα είναι πλήρης περιλαμβάνοντας δύο αερόσακους, ABS, air condition, ράδιο-CD με τέσσερα ηχεία και εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα. Υπομονή μέχρι τις αρχές Μαρτίου όπου το i10 θα κάνει την εμφάνισή του στους ελληνικούς δρόμους...













ΠΗΓΗ:[CITY PRESS]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου