Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΝΕΟ  i30 TΩΡΑ ΚΑΙ TURBO





Το είδαμε για πρώτη φορά στην Έκθεση της Φρανκφούρτης του 2011 και μας άρεσε πολύ. Ο λόγος για το νέο μικρομεσαίο Hyundai i30 το οποίο καθώς δείχνουν τα πράγματα θα «επιτεθεί» σε όλα τα μέτωπα στους ευρωπαίους αντιπάλους του!

Έτσι, μιλώντας στον ξένο τύπο το αφεντικό της Hyundai Ευρώπης, Allan Rushforth, είπε ότι η εταιρεία ετοιμάζει την 3θυρη hatchback έκδοχή του νέου μικρομεσαίου της μοντέλου, του i30 του 2012, η οποία θα έχει πιο σπορ σχεδίαση και «χαρακτήρα» σε σχέση με την 5θυρη έκδοση. Η 3θυρη έκδοση αναμένεται να βρίσκεται στις αντιπροσωπείες της Hyundai προς τα τέλη του 2012 και είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα διατίθεται και σε μία πιο... hot έκδοση που θα «φοράει» το νέο turbo κινητήρα των 1,6 λίτρων που θα δούμε για πρώτη φορά στο Hyundai Veloster Turbo. Φυσικά, θα πρέπει να πούμε σε αυτό το σημείο ότι μία αντίστοιχη έκδοση ετοιμάζει και η KIA για το Cee'd η οποία θα αποδίδει και αυτή γύρω στους 200 ίππους.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο 1.600αρης turbo κινητήρας που επισήμως γνωρίζουμε τα στοιχεία του εδώ και λίγο καιρό και το γεγονός ότι θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στο Veloster, ανήκει στην οικογένεια κινητήρων «Gamma». Η επίσημη ονομασία του είναι 1.6 T-GDI και πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και ULEV-2 (Ultra-Low Emission Vehicle για την Αμερική) και η απόδοση του θα φτάνει έως τους 204 ίππους. Ο 1.600αρης turbo κινητήρας διαθέτει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και twin-scroll turbo με intercooler. Η απόδοση του στις διάφορες εκδόσεις του θα ξεκινάει από τους 140 ίππους και θα φτάνει τους 204 στις 6.000 rpm, ενώ η ροπή στην κορυφαία έκδοση θα αγγίζει τα 265 Nm στις 1.750 rpm. Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με τη Hyundai τα νούμερα αυτά θα διαφέρουν ελαφρώς ανάλογα με την αγορά.


Ο κινητήρας θα τοποθετηθεί σε πολλά μοντέλα της Hyundai και της KIA, με το Veloster Turbo να κυκλοφορεί περί τα μέσα της νέας χρονιάς. Συνολικά η εταιρεία ξόδεψε 44,36 εκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη του μέσα στους 52 μήνες που ασχολείται με αυτόν.

Τέλος, να πούμε επίσης ότι οι Κορεάτες έχουν ανακοινώσει και έναν νέο 4κύλινδρο turbo diesel 2 λίτρων, τον R-2.0. Ο νέος κινητήρας πετρελαίου αποδίδει 150 ίππους και 382 Nm ροπής, ενώ πληροί τις αυστηρότατες προδιαγραφές του Euro 6. Και αυτός θα τοποθετηθεί σε πολλά μοντέλα της Hyundai και της Kia, όπως τα ΙΧ-35, Sportage και Santa Fe.


ΠΗΓΗ:[WHEELS MOTORS]



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου