Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Τα πεντάστερα και το Picanto


Αυτοκίνητα από όλα τα segments περιλάμβαναν οι δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP για τον Αύγουστο. Συνολικά ελέγχθηκαν δέκα αυτοκίνητα και αυτή ήταν μια από τις τελευταίες δοκιμές με τα δεδομένα του 2011 καθώς το 2012 θα βρει τον ανεξάρτητο οργανισμό να διαφοροποιεί και πάλι τα στάνταρ ασφαλείας κάνοντας το έργο των εταιρειών ακόμη πιο δύσκολο.

Συγκεκριμένα θα αλλάξει ο τρόπος αξιολόγησης για την ασφάλεια των πεζών. Ένας τομέας στον οποίο όλες οι εταιρείες δείχνουν να χολαίνουν. Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα πως από αυτή τη δοκιμή κανένα μοντέλο δεν θα κατάφερνε να πάρει 5 αστέρια με βάση τις προδιαγραφές του 2012, ενώ συνολικά ο EuroNCAP αναφέρει ως παράδειγμα προς μίμηση το νέο Ford Focus που στην ασφάλεια των πεζών διέπρεψε.

Στο θέμα του Kia Picanto το οποίο ήταν το μοναδικό από τα οχήματα που ελέγχθησαν που περιορίστηκε στα τέσσερα αστέρια, προέκυψε ζήτημα με το ESC. Σύμφωνα με τον οργανισμό το Electronic Stability Control απαιτείται να είναι στον στάνταρ εξοπλισμό κάθε μοντέλου, κάτι το οποίο δεν ισχύει με το νέο Kia Picanto. H Kia πάντως προχώρησε σε διευκρίνιση με την οποία αναφέρει ότι τα 4 αστέρια αναμένονταν λόγω της έλλειψης του ESC στο βασικό εξοπλισμό, αναρωτήθηκε γιατί αφού τα περισσότερα μοντέλα της γκάμας του Picanto φέρουν το ESC ως βασικό αξεσουάρ ελέγχθηκε ένα χωρίς αυτό και διευκρινίστηκε (από την Kia Αγγλίας) πως όλα τα Picanto της βρετανικής αγοράς διατίθενται με ESC.

Στον αντίποδα το Chevrolet Aveo που στην προηγούμενη δοκιμή του (το 2006) είχε πολύ μικρή βαθμολόγηση τα πήγε περίφημα αυτή τη φορά, ενώ ο οργανισμός συνέχισε τη δοκιμή σε αυτοκίνητα νέων τεχνολογιών τα οποία αυτή τη φορά εκπροσώπησε το Opel Ampera. Το αποτέλεσμά του ήταν 5 αστέρια, όχι όμως τις καλύτερες δυνατές επιμέρους βαθμολογήσεις.
                                                             ΠΗΓΗ:[HIGH OCTAINE]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου